Hyvä asiakaspalvelutyön johtaminen
Tämä koulutus on suunnattu sosiaali- ja terveysalan esimiehille ja johtajille. Koulutuksessa perehdytään asiakaslähtöisen palvelutyön oikeudellisiin ja eettisiin perusteisiin. Johtajuutta tarkastellaan asiakaslähtöisen palvelun näkökulmasta: mitä tarkoittaa asiakkuus meidän organisaatiossa, millainen on meidän arvolupaus asiakkaalle? Onko mahdollista luoda sellainen arvo-ohjelma, johon kaikki sitoutuvat? Luottamuksen ja sitoutumisen edellytyksenä on arvostrategian johtaminen.
Koulutuksen sisältö
Teemat:
Asiakaslähtöinen ajattelu ja arvolupaus asiakkaalle
Asiakaslähtöisen ajattelun eettiset perusteet
Asiakaslähtöisen ajattelun oikeudelliset perusteet
Asiakaslähtöinen strategia
Asiakaslähtöisyyden ja asiakaspalvelun vieminen strategiaan
Asiakaslähtöisyyteen perustuvan arvo-ohjelman johtaminen
Kouluttajana tutkija ja kouluttaja Annu Haho, TtT, TJ, YJEAT
Koulutuksen tarkempaan sisältöön ja oheismateriaaleihin sekä tehtäviin pääset tutustumaan ilmoittautumisen jälkeen noin viikkoa ennen koulutuspäivää.
Ilmoittautuminen
Voit ilmoittautua koulutukseen ilmoittautumislomakkeen kautta.