Hyvä asiakaspalvelutyö
Sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset tekevät asiakaspalvelutyötä, johon kohdistuu monenlaisia odotuksia. Uudistuvat palvelurakenteet edellyttävät ammattilaisilta uudenlaista asiakastyön tarkastelua. Keskeisiä käsitteitä siinä ovat asiakaslähtöisyys ja kumppanuus.
Millaisia odotuksia ammattilaisiin kohdistuu? Miten työ muuttuu vai tapahtuuko muutos ihmisissä? Millä tavoin ammattietiikka vastaa uudistuksiin ja tukee ammattilaisia hyvän saavuttamisessa? Mikä voisi olla arvolupaus asiakkaalle?
Koulutuspäivän aikana perehdytään asiakaspalvelutyön lainsäädännöllisiin ja eettisiin perusteisiin. Näin työntekijän taito perustella työnsä ammatillisia ratkaisuja vahvistuu. Tavoitteena on myös etsiä yhdessä keinoja oman työn kehittämiseksi asiakaslähtöiseksi.
Koulutuksen sisältö
Teemat:
Muuttuva palveluympäristö sosiaali- ja terveysalalla
Asiakaslähtöinen ajattelu, Miten asiakaslähtöisyys ilmaistaan ja mistä se tarkoittaa meidän organisaatiossa
Arvolupaus asiakkaalle
Asiakaslähtöisen ajattelun eettiset ja oikeudelliset perusteet
Ammatillisuus ja eettiset sitoumukset asiakaslähtöisyydessä
Monikulttuurinen asiakaspalvelu
Hyvän asiakaspalvelun kehittämisen välinnet
Luennoitsija tutkija ja kouluttaja Annu Haho, TtT
Koulutuksen tarkempaan sisältöön ja oheismateriaaleihin sekä tehtäviin pääset tutustumaan salasanalla suojatussa Koulutusmateriaalit-osiossa. Salasanan saat ilmoittautumisen jälkeen.
Ilmoittautuminen
Voit ilmoittautua koulutukseen ilmoittautumislomakkeen kautta.